Дистанційне навчання 2020-2021н.р 3 клас

   7 ТРАВНЯ

Всім доброго ранку!

ФІЗКУЛЬТУРА

Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики. Перейдіть за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA

і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

В зошитах записуємо число, класна робота.

Працюємо над закріпленням вивченого матеріалу. 

1.     Розв’яжи вираз, обчислюючи письмово ( у стовпчик) деякі дії:

4484 : 76 + 65379 : 93

2.     Розв’яжи задачу:

На фермі є кінь, індик, кішка і собака. Кінь важить 180 кг, собака – в 5 разів менше, індик важить втричі менше від собаки, а кішка – вдвічі менше від індика. Скільки важить кожна тварина?

Виконані завдання надішли, будь ласка, на вайбер!!!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення.  Написання есе про маму.

В зошитах записуємо число, класна робота.  

Ми вже навчилися складати сенкани.

Сьогодні я пропоную вам попрацювати над складанням есе.

Есе – це текст, у якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет, подію, вчинок, власні почуття.

Запиши, будь ласка, у зошит свій невеличкий твір – есе (4-5 речень), що буде починатися так:

Моя мама найкраща у світі.

Надішли фото виконаної роботи.

ЛОГІКА

Вправляємось у розвитку логічного мислення.

В зошиті з логіки запиши дату, класна робота.

Опрацюй завдання з логічним навантаженням на повторення:

1.    Побудуйте геометричні фігури чотирикутник, трикутник та круг так,  щоб круг знаходився між іншими фігурами, а першим справа був не трикутник. Назвіть фігури справа наліво.

2.    Гном засадив саджанцями ділянку прямокутної форми, периметр якої 26 м. Знайдіть довжину ділянки, якщо її ширина 5 м.

3.    В їдальню привезли коробку печива масою  19 кг. Коли половину печива з’їли, то маса коробки стала 10 кг. Скільки кілограмів печива було в коробці спочатку? 

Надішли фото виконаної роботи.

Гарних вихідних і святкових днів!!!!6 ТРАВНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо!

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема: Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки.

Впевнена, ви розібралися з народними ремеслами.

Сьогодні поговоримо про дитячі іграшки, які в давнину робили власними руками. Прочитай про це матеріал на с. 131.

Ця традиція збереглася і до наших часів. Виготовлення іграшок власними руками дуже захопливий і кропіткий процес. Така іграшка випромінює позитивну енергію, тепло і затишок.

Якщо є бажання, спробуй сам за інструкцією на с. 131 зробити власну іграшку або подумати над сувеніром, зробленим власними руками для мами, адже у неділю 9 травня буде відзначатися День Матері. Порадуй свою маму неповторним подарунком.

Бажаю успіху!

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

В зошитах записуємо число, класна робота.

Працюємо над закріпленням вивченого матеріалу. 

1.     Розв’яжи вираз, обчислюючи письмово ( у стовпчик) деякі дії:

6432 – 6432 : ( 42 + 54 )

2.     Розв’яжи задачу:

Попелюшка перерахувала зернятка пшениці, рису та проса. Вона нарахувала 407 зерняток пшениці, удвічі більше виявилось зерен рису, а зерен проса вона нарахувала на 26 більше, ніж зерен рису. Скільки всього зерен довелося перерахувати Попелюшці?

Виконані завдання надішли, будь ласка, на вайбер!!!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Cистематизація дій під час перевірки орфограм слабкої позиції звука.                                                                    

В зошитах записуємо число, класна робота. 

У неділю ми будемо святкувати День Перемоги і День Матері. І текст для списування сьогодні про найдорожчу людину – про маму.                                                                 

1.     Працюємо над повторенням матеріалу в зошиті:

Спиши текст у зошит:

 

 

          Надсилаємо на перевірку виконане завдання.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема:  Робота над оповіданням Аліни Туз «Новий планшет»

Працюємо за підручником:

Прочитай правильно наголошуючи слова на с.136.

Прочитай оповідання Аліни Туз «Новий планшет» на с. 136-138.

Дайте відповіді на питання після твору на с.138.

МИСТЕЦТВО

Тема: Малюємо мамин портрет.

Виявляється, намалювати портрет дуже просто. Перегляньте за покликанням відео:

https://www.youtube.com/watch?v=gqu-5kUgQGM

Я пропоную намалювати мамин портрет. Ви прекрасно знаєте добрі мамині очі, лагідну посмішку, м’яке волосся. Спробуйте побувати в ролі художника, і намальований за інструкцією портрет, але з рисами обличчя саме твоєї мами так, як ти їх бачиш стануть гарним подарунком для мами на свято.

Натхнення тобі, адже ти стараєшся для найдорожчої людини у світі!!! Пропоную створити галерею маминих портретів, щоб кожна впізнала себе. Чекаю фото ваших робіт!!!! 

 5 ТРАВНЯ – День народження Полінки

Доброго ранку! Починаємо дистанційне навчання!

ФІЗКУЛЬТУРА Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики , перейдіть за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ&list=RDCMUCenvGHtggjiFcdb46nFry9w&index=2

 і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема: Народні ремесла.

В минулому році ми вже розглядали тему народних ремесел.

Опрацюй с.130 підручника і пригадай, представники яких ремесел зображені на малюнках?

Подумай, чим займаються лимарі, стельмахи, бондарі, теслярі, гутники?

Якщо ти можеш дати відповідь на це питання, ти добре засвоїв тему.

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

В зошитах записуємо число, класна робота.

Працюємо над закріпленням вивченого матеріалу. 

1.     Розв’яжи вирази, обчислюючи письмово ( у стовпчик):

513 • 42

608 • 76

2888 : 76

6539 : 13

2.     Розв’яжи задачу:

Один художній альбом коштує 267 грн, а другий – на 38 грн менше. Скільки коштують обидва альбоми разом?

Виконані завдання надішли, будь ласка, на вайбер!!!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Cистематизація дій під час перевірки орфограм слабкої позиції звука.                                                                     

В зошитах записуємо число, класна робота.                                                                      

1.     Працюємо над повторенням матеріалу в зошиті:

Спиши текст у зошит, встав потрібні букви:

В(е/и)рба

В(е/и)рба . Здається звичайне собі дер(и/е)во. Але скільки з ним повязано цікавих історій. В(и/е)рба стала своєрідним символом українського народу. В(и/е)ликий Кобзар на засла(н/нн)і висадив саме її, об(е/и)рігав від п(е/и)кучого промі(н/нн)я сонця. Вона нагадувала йому рідну (У/у)країну. На знак в(е/и)ликої поваги до Тараса Шевченка казахський наро(д/т) оберігає ту в(е/и)рбу і до с(ьо/ье)годні.

          Надсилаємо на перевірку виконане завдання.                                                                                                                                                            ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Василь Чухліб «Дикі каченята»

Працюємо за підручником:

Ознайомтесь з біографією Василя Чухліба на с.134.

Прочитай його оповідання «Дикі каченята» на с. 134-135.

Дайте відповіді на питання після твору на с.136. 

 23 КВІТНЯ

Всім доброго ранку!

ФІЗКУЛЬТУРА

Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики. Перейдіть за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA

і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

МАТЕМАТИКА

Тема: Повторення вивченого.

В робочих зошитах пишемо дату, класна робота і починаємо з каліграфічної хвилинки: прописуємо цифри   1234567890 0987654321.

Попрацюємо над завданнями на повторення:

Виконай в зошиті  № 113, записуючи дії у стовпчик. 

Надішли фото виконаної роботи.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Позакласне читання. Поетичні твори про весну.

У кожного є своя улюблена пора року. І все ж одна з них навіює особливу радість - це весна.

Весна... Вже сама згадка про неї будить у серці радість, тривогу. Це свято оновлення і відродження природи, його відчувають і по-своєму переживають тварини і рослини, дорослі і діти - усе, що є живого на землі.

- Чи подобається вам, діти, весна? За що ви її любите?

 « Поетичний вернісаж »

Весна - це сама поетична пора року. Пробудження і оновлення природи, буяння соковитої зелені дерев і трав, розмай квітів надихали поетів до написання чудових віршів про красуню - весну.

Прослухайте виразне читання вірша за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=Dug9zEOHuBw 

« Благослови, мати, весну закликати»

З давніх-давен доля простих людей залежала від природи, від того, яким буде врожай. І від того, якою буде весна, залежав добробут сімей. А люди дуже вірили у богів сонця, весни, врожаю. Український народ всіляко старався задобрити богів. Весну зустрічали радісно та пишно, з піснями, танцями, іграми. Ці пісні називались веснянками, гаївками. 4 березня дівчатка й малі діти виходили на найвищі гірки, високо піднімали круглий хліб на вишитому рушнику - закликали весну. Потім ділили між собою хліб, пригощали ним птахів. Співали пісні – заклички. Ось приклад такої пісні:

Благослови, мати,

Весну закликати!

Весну закликати,

Зиму проводжати!

 « Народ скаже, як зав’яже»

Народ давно спостерігав за змінами, які відбувались у природі і помічав, як з ними пов’язана погода. Це мало важливе значення , бо було пов’язане із сільськогосподарською працею - коли починати сіяти ті чи інші культури.

Квітуча, багатоголоса українська весна. Що ж відбувається навколо нас ранньою весною? Прочитай, які її прикмети:


Прочитай і запам’ятай прислів’я про весну:

 « Художники образного слова»

Не тільки поети знаходили у рідній мові прекрасні слова, щоб передати свої  почуття . Письменники теж, як справжні художники, змальовували цю зеленооку красуню. Але, замість фарб, вони користувались словами.

Завдання на понеділок з теми «Весна»:

Дібери вірші про весну, навчись виразно їх читати. 

Знайдіть відповіді на питання:

- Коли настає день весняного рівнодення?

- Які птахи прилітають першими з далеких країв?

- У яких тварин навесні збільшуються сім'ї?

- Як пробуджуються дерева?

 - Звідки пішла назва рослини мати -й- мачуха? 

ЛОГІКА

Вправляємось у розвитку логічного мислення.

В зошиті з логіки запиши дату, класна робота.

Опрацюй завдання з логічним навантаженням на повторення:

 

Гарних вихідних і до зустрічі в понеділок у школі!!!!

22 КВІТНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо! Нагадую про зустріч о 9.00.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема: Уроки чемності.

- Що значить бути чемним, ввічливим, ґречним?

- Подумай, які «чарівні слова» допоможуть тобі відкрити будь-які двері, порозумітися навіть з незнайомою людиною?

Прочитай матеріал підручника на с. 126. Слова подяки якої країни були для тебе знайомими, а які ти почув вперше?

В минулому році ми вчилися вітатися різними мовами, а в цьому році спробуй вивчити слова подяки людей з інших країн. Дуже багато з вас планує мандрувати і вивчати світ. Можливо це завдання стане ще однією сходинкою до здійснення твоєї мрії?

Бажаю успіху!

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

В робочих зошитах пишемо дату, класна робота і починаємо з каліграфічної хвилинки: прописуємо цифри  2 22 222 2222 22222  і т. д. 

1.     Усний рахунок

95 : 19 + 22 • 3 – 69 : 23 – 2 • 25

95 : (36 – 17) • 3 – 69 : (25 – 2) • 5

2.     Вправляємось у вивченні нової теми під час зустрічі в Zoom

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Cистематизація дій під час перевірки орфограм слабкої позиції звука в особових закінченнях.

1.     Каліграфічна хвилинка після написання дати та слова класна робота.

2.    Спиши слова, встав пропущені букви:

Абр…кос, ап…льсин, ап…тит, б…нзин, б…тон, в…лос…пед, вогн…ще, во…зал, гор…зонт, гр….міти, д…путат, д…ц…метр, д…ректор, т…атр.

3.     Виконай в зошиті письмово вправу 48. Запиши текст, перевіряючи орфограми.

Чекаю фото виконаних завдань!

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема:  Робота з віршем Лідії Компанієць "Весна-красна"

На цьому тижні ми працюємо над проєктом про весну і читати будемо вірші теж про весну. Працюємо за підручником:


1. Прочитай вірш Лідії Компанієць «Весна-красна» на с. 156.

- Хто є головним героєм вірша?

- Чи можна назвати весну невтомною трудівницею?

- Чи можна вважати, що вірш Платона Воронька «Дід Мороз і Весна» і Лідії Компанієць «Весна-красна» мають спільну тему?

2. Вивчи вірш напам’ять.

3. Знайди вірш про весну на урок позакласного читання у п’ятницю і підготуй його виразне читання.

МИСТЕЦТВО

Тема: Гумор у мистецтві.

Ми знайомились з гумористичними творами у літературі. У музиці присутній гумор теж. Перегляньте матеріал за покликанням:

https://sway.office.com/e39WrLMlLBGBqe9W?ref=Link

Розваж себе складанням пазлів:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=26a55f80275b

Потренуй увагу і пограй у гру «Знайди пару» за покликанням:

https://learningapps.org/view17060047

21 КВІТНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо!

ФІЗКУЛЬТУРА Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики , перейдіть за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ&list=RDCMUCenvGHtggjiFcdb46nFry9w&index=2

 і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема: Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї.

На минулому уроці ти пригадав свій родовід, опрацював правила поведінки в сім’ї на с.125.

Подумай і обговори в родині, можливо ти хочеш доповнити правила і можеш запропонувати власні?

Обговори в сім’ї традиції, яких ви дотримуєтесь, адже це робить родину міцною і дружною.

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення багатоцифрових чисел.

В робочих зошитах пишемо дату, класна робота і починаємо з каліграфічної хвилинки: прописуємо цифри  21 221 2221 22221 222221 і т. д. 

Усний рахунок:

4 • 25 – 52 : 2 – 27 • 2 + 74 : 37

4 • 25 – 52 : (29 – 27) • 3 + 74 : 37

95 : 19 + 22 • 3 – 69 : 23 – 2 • 25

95 : (36 – 17) • 3 – 69 : (25 – 2) • 5

Працюємо над закріпленням вивченого матеріалу.  Розглянемо завдання  № 111, яке ви виконували у понеділок і виправимо помилки.

Почнемо вивчати новий матеріал під час зустрічі в Zoom.

Розглянемо № 115, (після уроку допишу інші номери).

Коли все завдання запишеш у зошит, надішли, будь ласка, на вайбер!!!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Cистематизація дій під час перевірки орфограм слабкої позиції звука в особових закінченнях.

В зошитах записуємо число, класна робота.

1.     Каліграфічна хвилинка:


У реченні допиши ще 3 ознаки про весну. 

2.     Працюємо над повторенням матеріалу в зошиті:

1.     Спиши слова, встав пропущені букви:

Гр….міти, д…путат, д…ректор,к…шеня, кол…ктив, кор…дор, пр…з…дент, пш…ниця, сант…метр, с…кунда, хв….лина, сант…метр.

3.      Виконаємо вправи 44 і 47 за підручником на с.24, 25 під час зустрічі.          Надсилаємо на перевірку виконане завдання.                                                            

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Платон Воронько «Дід Мороз і Весна».

На цьому тижні ми працюємо над проєктом про весну і читати будемо вірші теж про весну. Працюємо за підручником:

1. Прочитай вірш Платона Воронька на с. 155-156.

- Хто головні герої вірша?

- Як описав прихід весни поет?

- Чого злякався Мороз?

2. Відпрацюй виразне читання вірша, голосом передаючи слова Діда Мороза і Весни.

3. Знайди вірш про весну на урок позакласного читання у п’ятницю і підготуй його виразне читання.

    20 КВІТНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо!

ФІЗКУЛЬТУРА Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s

 і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язування задач, рівнянь, обчислення виразів, у яких використовується дія ділення. Способи визначення кількості розрядів у частці. Діагностична робота.

В зошитах пишемо число, діагностична робота. Всі виконують один варіант

1.     З’ясуй кількість розрядів у значенні частки, простав потрібну кількість крапок.

5376 : 21 =

15498 : 2214 =

5100 : 3 =

4291 : 7 =

7935 : 345 =

8268 : 4 =

323323 : 323 =

2.     Добери до кожного виразу його значення, не виконуючи обчислень, а за допомогою визначення кількості розрядів у значенні частки.

1)    2187 : 27

2)    13122 : 54

3)    91854 : 81

4)    5637600 : 243

А) 1134,  Б) 23200,  В) 81,  Г) 243

3.     Порівняй значення виразів, не виконуючи обчислень.

4836 : 6 6324 : 4

9216 : 6 1232 : 4

4.     Добери з даних чисел розв ‘язок до кожного рівняння. Зроби перевірку множенням.

1)    х • 7 =  27314

2)    715 • х = 4290

3)    324 • х = 6804

А) 392,  Б) 3902,  В) 60,  Г) 6,  Д) 21

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Галина Джемула  «Як Андрійко вчився заощаджувати»

1.     На повторення вірша Анатолія Костецького «Як захочеш – буде все» за покликанням пройди тест:

https://naurok.com.ua/test/start/877664

Результати тесту сфотографуй і надішли на вайбер.

2.     Прочитай слова на с. 127 вгорі. Як ти розумієш значення слів заощадження і марнотрат. За потребою звернись до словника.

3.     Прочитай вірш Галини Джемули «Як Андрійко вчився заощаджувати» на с. 127-128.

4.     Дай відповіді на питання після тексту.

5.     Потренуйся у виразному читанні вірша.

6.     За покликанням пройди тест і надішли результати:

https://naurok.com.ua/test/start/819064

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Тема: Нове життя старим речам. Створення з підручних засобів арт-об’єкту «Людина», колажі з вирізок з журналів і газет .

— Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про непотрібні речі. І поговоримо пр. створення арт-об’єктів. Арт-об’єкт  - це предмет мистецтва, в якому автор демонструє свої почуття. Пропоную декілька прикладів:

- таким чином автор привертає увагу до зони відпочинку:


- так автор намагається застерегти від сміття у водоймах світу:

- таким чином автори привертають увагу до необхідності озеленення вулиць:

Зазвичай подібні об’єкти створені з непотрібних речей , а точніше, зі сміття, як наприклад розповідають герої наступного відео:

https://ecovin.com.ua/art-obekti-iz-vidxodiv.html

Пропоную вам подумати над створенням власного арт-об’єкту «Людина» з підручних матеріалів, наприклад, стружки від олівця чи, можливо, у вас з’являться власні ідеї?

А щоб мрія, про яку ви писали у своїх творах здійснилась, обов’язково треба її побачити у своїй уяві. Зроби аплікацію – колаж з вирізок журналів чи газет і вона вже буде не такою примарною!

Успіхів і натхнення! Чекаю фото ваших робіт!

19 КВІТНЯ

Доброго ранку! Починаємо працювати дистанційно. Нагадую про зустріч о 9.00

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 Тема: Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева.

Кожна людина має своє походження. У тебе є мама і тато, бабуся і дідусь. У кожного з них теж були батьки. І так — далеко-далеко, у глиб багатьох років. У кожної родини є свій родовід.

Прочитай статтю на с.124 підручника і дай відповіді на питання. Чи на всі тобі вдалося відповісти?

Ми вже оформлювали своє родовідне дерево в минулому році, а сьогодні пропоную попрацювати над творчими завданнями на с.125. 

 МАТЕМАТИКА

 Тема: Постановка задачі оцінки кількості розрядів у значенні частки. Способи визначення кількості розрядів у частці.

Сьогодні працюємо над повторенням і вивченням нового матеріалу.

Усний рахунок:

2432 : 304

24320 : 304

243200 : 304

2432 : 608

24320 : 608

243200 : 608

1842 : 307

18420 : 307

184200 : 307

2816 : 704

 28160 : 704

 281600 : 704

Відкриваємо зошит і записуємо дату, класна робота, каліграфічну хвилинку – 19 91 19 91 19 91  і т.д.

Розглянемо під час зустрічі в Zoom матеріал на повторення.

1.     Порівняй значення виразів, не виконуючи обчислень:

12768 : 456 98892 : 492

2.     З’ясуй кількість розрядів у значенні частки, простав потрібну кількість крапок.

567341 : 123

567341 : 678

567341 : 2657

567341 : 73102

4*** : 2**

1*** : 2**

3.     Добери з даних чисел розв’язок до кожного рівняння:

1)    х • 8 = 59216

2)    619 • х = 3095

3)    234 • х = 7254

А) 742; Б) 50; В) 7402; Г) 5; Д) 31

Працюємо над виразами № 111 на повторення письмово в зошиті.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Позначення звука [ц':] у словах-назвах дій буквосполученням ться (дивиться).

В зошитах записуємо число, класна робота.

1.     Каліграфічна хвилинка:


 

2.     В словах визнач корінь.

Вивчимо новий матеріал під час зустрічі в Zoom. До зустрічі запиши слова вправи 37 у стовпчик. 

3.     Після зустрічі запишіть вправи 39, 40, 42 в зошиті, користуючись алгоритмом написання слова без помилок.

МИСТЕЦТВО

Тема:Малювання весняного пейзажу.

Ви надіслали неймовірно прекрасні фото весняних квітів. А чи всі їх ви знаєте? Допоможе у цьому невелика екскурсія у природу. Перейдіть за покликанням:

https://www.youtube.com/watch?v=P0uyQ0U5ZYE

Пропоную самим попрацювати над створенням весняного пейзажу. Перейдіть за покликанням:

https://www.youtube.com/watch?v=KOErY7KbD-U

Успіхів у роботі і натхнення! 

 16 КВІТНЯ

Всім доброго ранку! Нагадую про зустріч о 9.00

ФІЗКУЛЬТУРА

Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики. Перейдіть за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA

і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

ЛОГІКА

Вправляємось у розвитку логічного мислення. Розв’язуємо завдання на повторення.

В зошиті з логіки запиши дату, класна робота.

Вправляємось у розв’язанні завдань:

 




МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язування задач, рівнянь, обчислення виразів, у яких використовується дія ділення. Способи визначення кількості розрядів у частці.

В робочих зошитах пишемо дату, класна робота і починаємо з каліграфічної хвилинки: прописуємо цифри  16 166 1166 11666 1116666  і т. д. 

Сьогодні працюємо над повторенням вивченого матеріалу.

Усний рахунок: 

3609 : 401

36090 : 401

360900 : 401

1668 : 417

16680 : 417

166800 : 417

2040 : 408

20400 : 408

204000 : 408

1278 : 426

12780 : 426

127800 : 426

Закріпимо  матеріал під час зустрічі в Zoom і розглянемо матеріал на повторення.

Перевіримо № 109 і виконаємо завдання в зошиті:

1.     З’ясуй кількість розрядів у значенні частки, простав потрібну кількість крапок.

6400 : 4 =

10251 : 3417 =

7347 : 3 =

9135 : 435 =

7712 : 32 =

2*** : 3** =

6*** : 4** =

2.     Добери до кожного виразу його значення, не виконуючи обчислень, а за допомогою визначення кількості розрядів у значенні частки.

1)    1024 : 16

2)    4128 : 32

3)    71680 : 56

4)    1444800 : 112

А) 12900,  Б) 1280,  В) 129,  Г) 64

3.     Порівняй значення виразів, не виконуючи обчислень.

116298 : 546 37323 : 429

 Надішли фото виконаної роботи на вайбер!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-розповідь «Моя заповітна мрія» ( з елементами міркування).

1.     Пригадай, які бувають типи текстів:

 



2.     Сьогодні ми будемо складати текст – розповідь з елементами міркування. Подумай, чому?

3.     До зустрічі поміркуй над питаннями:

- Про що ви мрієте?

- Чи є у вас заповітні мрії?

- Що ви робите для того, аби ці мрії здійснювались?

- Чи вірите ви, що вони здійсняться? Коли саме?

4.     Орієнтуйся на подану схему написання твору-розповіді з елементами міркування і запиши твір у зошит. Пам’ятай про абзаци!

 

 Надішли фото виконаної роботи на вайбер!

  15 КВІТНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо! Нагадую про зустріч о 10.00.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема: Ти і світ людей.

1.     Опрацюй с.122 підручника.

2.     Переглянь відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=X5UOiR271FY

3.     Подумай, які риси характеру важливі для спілкування?

4.     Опрацюй с. 123 підручника і подумай, яку б країну ти хотів відвідати і чому? Які сувеніри звідти привезти?

5.     Подумай, які якості важливі для людських стосунків? Переглянь відео за посиланням і спробуй визначити головну думку:

     https://www.youtube.com/watch?v=T4FVlep3t8E

МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язування задач, рівнянь, обчислення виразів, у яких використовується дія ділення. Способи визначення кількості розрядів у частці.

В робочих зошитах пишемо дату, класна робота і починаємо з каліграфічної хвилинки: прописуємо цифри  15 155 1555 15555 і т. д. 

Сьогодні працюємо над повторенням вивченого матеріалу.

Усний рахунок: 

3609 : 401

36090 : 401

360900 : 401

1668 : 417

16680 : 417

166800 : 417

2040 : 408

20400 : 408

204000 : 408

1278 : 426

12780 : 426

127800 : 426

До зустрічі спробуйте розв’язати задачу на повторення:

На вівцефермі настригли 620 ку вовни. Із 80 овець настригли по 4 кг з кожної, а з решти овець – по 5 кг вовни з кожної. Скільки всього овець обстригли на вівцефермі?

Спробуйте накреслити схему до задачі № 108 і розв’язати її.

Закріпимо  матеріал під час зустрічі в Zoom і розглянемо номери на повторення.

Виконай в підручнику № 104, 105, 106, 107, 109, а №107 перші два стовпчика обчисли в зошиті.

Чекаю фото виконаних завдань!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема:  Позначення звука (с':) у словах-назвах дій буквосполученням шс (дивишся).

1.     Каліграфічна хвилинка після написання дати та слова класна робота.

 


Вивчимо новий матеріал під час зустрічі в Zoom. До зустрічі запиши слова вправи 33 у стовпчик, вставляючи потрібну букву у закінченні.

Вправи 33, 34, 36 запиши у зошит.

Чекаю фото виконаних завдань!

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Анатолій Костецький -біографічні відомості. Вірш "Як захочеш - буде все"

1.     Нагадайте біографію Анатолія Костецького і прослухайте за читання нового вірша «Як захочеш – буде все» :

https://www.youtube.com/watch?v=vT1JIeLrVy0

2.     Прочитайте за підручником на с.126 вірш самостійно.

3.     Дайте відповіді на питання після твору.

4.     Подумай, яка тема твору, головна думка?

МИСТЕЦТВО

Тема: Гумор у мистецтві..

Тема уроку, впевнена, сподобається багатьом, тому що пов’язана буде не лише з гумором, але і з одним домашнім улюбленцем. З ким? Перейди за покликанням і послухай уривки музичних творів:

https://sway.office.com/bJIMdPgyDM6t103l?ref=Link

Успіхів у роботі і натхнення! 

 14 КВІТНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо!

ФІЗКУЛЬТУРА Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики , перейдіть за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ&list=RDCMUCenvGHtggjiFcdb46nFry9w&index=2

 і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема: Сторінка дослідників. Нове життя старих речей.

Дайте відповіді на питання:

-         Чому необхідне скорочення відходів?

-         Чи справді сміття – це хвороба планети?

-         Що ви знаєте про засмічення?

-         Що може трапитися якщо сміття не переробляти?

-         Як ми можемо зменшити кількість сміття, відходів?

Прочитайте про дослідження на тему: «Сміття – хвороба планети»

      На нашій планеті сміття саме собою не  утворюється – його не залишають ні рослини, ні тварини. Лише діяльність людини призводить до появи сміття. На Землі його накопилося так багато, що видно навіть із космосу.

Щодня в процесі життєдіяльності однієї людини утворюється близько кілограма сміття. Щодня в містах накопичуються тонни побутових відходівСкільки розкладається сміття залежить від того, чим він був спочатку, точніше з природного або промислового матеріалу були виготовлені або зроблені предмети. Сміття буває органічного і неорганічного походження, і період його розкладання може коливатися від декількох тижнів до десятиліть.

       “Лідерами серед сміття є папір, харчові та металеві відходи,пластик,тому що повільно розкладаються природним шляхом:

для розпаду консервної бляшанки має пройти 100 років

пластикової пляшки-400 років

скляної-1000 років.

 В Україні протягом року кожен мешканець приблизно купує 180 пластикових пакетів,які потім викидає на смітник.

       Щороку, за офіційними даними, українці продукують 11 млн тонн сміття, це десь 300 кг на людину. Майже все сміття в Україні захоронюють на звалищах. В країні переробляють лише 3% відходів. Це дикунство.

       Гора сміття висотою у 20-поверховий будинок на площі у 50 футбольних полів — це вже не уявний, а реально існуючий і один з найбільших у Європі полігон для відходів у Грибовичах під Львовом.

        Учені підрахували: якщо сміття не переробляти, то за 10 – 20 років планета може перетворитися на суцільне звалище. Тому нині все більше людей намагаються у своїх родинах зменшити кількість відходів, знайти можливість використати повторно те, що зазвичай викидають. Наприклад – макулатура. Переробка 1 тисячі кілограмів макулатури не лише зменшує кількість відходів, а й зберігає життя 17 дерев. 100 кг харчових відходів достатньо, щоб протягом дня годувати 8 свиней.

      Отже, щоб планета не перетворилася на смітник, перше, що може зробити кожен, - це зменшити кількість відходів і дати «друге життя» старим речам.

      Макулатура це паперово-картонні вироби, що відслужили свій термін.
      Вторинна пластмаса це пластмаса, яку отримують внаслідок переплавлення старих пластмасових виробів.

   Сміттєзвалище це місце, куди звозять сміття з різних куточків міста.

Розглянь на с.120-121 процеси переробки сміття.

 Подумай, як зменшити кількість сміття?

       Проблема сміття та забруднення повітря, води та ґрунтів зараз дуже гостро стоїть як для нашої країни, так і всього світу. Ви, мабуть, помітили, що останнім часом відро для сміття у Вашому домі просто миттєво заповнюється, і основну частину відходів складають різні пластикові вироби і пакування. А ще, мабуть, чули про пластиковий острів розміром з Автралію,

що дрейфує у Тихому океані.

        Що ж можемо зробити ми, прості люди, для подолання цієї проблеми? Чи залежить від нас, чи будуть наші діти та онуки жити на чистій Планеті? ТАК! Наші споживацькі звички та поводження з відходами формують майбутнє Землі.

Зробіть спостереження у родині:

-         Які товари купують у вашій родині протягом тижня у пластикових і паперових упаковках?

-         Де і як витрачається папір і скільки його викидають протягом тижня у вашій родині?

-         Чи використовуєте повторно упаковки у домашньому господарстві та як саме?

МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язування задач, рівнянь, обчислення виразів, у яких використовується дія ділення. Способи визначення кількості розрядів у частці.

В робочих зошитах пишемо дату, класна робота і починаємо з каліграфічної хвилинки: прописуємо цифри  4 44 444 4444  і т. д. 

Працюємо над закріпленням вивченого матеріалу.  Завдання  № 100, 101виконай у підручнику за зразком вчорашньої класної роботи.

Працюємо над задачею в зошиті.

199 учнів поїхали на екскурсію. У п’ять менших автобусів сіло по 20 учнів, а решта – розмістилася в більших автобусах, по 33 учні у кожному. У скількох автобусах учні поїхали на екскурсію?

Працюємо над виразами № 110 на повторення в зошиті .

Чекаю виконані завдання на вайбер!!!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Cистематизація дій під час перевірки орфограм слабкої позиції звука в особових закінченнях. Постфікс –ся.

В зошитах записуємо число, класна робота.

1.     1.   Каліграфічна хвилинка:



Після каліграфічного написання букв, запишіть правильно деформоване речення.

2.     Працюємо над повторенням матеріалу в зошиті:

                    2.  Спиши слова, встав пропущені букви:

Гр….міти, д…путат, д…ректор,к…шеня, кол…ктив, кор…дор, пр…з…дент, пш…ниця, сант…метр, с…кунда, хв….лина, сант…метр.

 3.      Виконай вправу 35 за підручником на с.21. Зверни увагу на останнє завдання вправи – письмово перекажіть опис Мартусиної кімнати.                              Надсилаємо на перевірку виконане завдання.

        ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема:  Анатолій Костецький -біографічні відомості. Вірш "Новенька"

Працюємо за підручником:

Ознайомтесь з біографією Анатолія Костецького на с.124.

Повправляйтесь у виразному читанні вірша на с.125.

Дайте відповіді на питання після твору.

Подумай, яка тема вірша, а яка головна думка? 

13 КВІТНЯ

Доброго ранку! Продовжуємо!

ФІЗКУЛЬТУРА Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s

 і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!

МАТЕМАТИКА

Тема: Постановка задачі оцінки кількості розрядів у значенні частки. Способи визначення кількості розрядів у частці.

Сьогодні працюємо над повторенням вивченого матеріалу.

Усний рахунок: 

2864 : 716

28640 : 716

2436 : 348

24360 : 348

1925 : 385

19250 : 385

192500 : 385

2009 : 287

20090 : 287

200900 : 287

Відкриваємо зошит і записуємо дату, класна робота, каліграфічну хвилинку – 13 133 1333 13333 і т.д.

До зустрічі виконайте письмово в зошиті № 102 на повторення письмового множення і повправляєтесь у визначенні кількості розрядів у частці і №103 на повторення письмового віднімання.  

Закріпимо  матеріал під час зустрічі в Zoom.

Розберемо задачу № 94, бо не всі знайшли вірний результат. Розв’яжемо № 78 на повторення в зошиті.

Опрацюємо № 91, 96, 97, 98, 99 у підручнику.

Чекаю фото виконаних завдань!

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Акровірш. Читання і розгадування акровіршів Леоніда Глібова, Дмитра Білоуса та Василя Довжика.

Працюємо за підручником:

На с.123 ознайомтесь, що який жанр літератури називаємо загадкою, а що акровіршем.

Прослухайте за посиланням читання вірша Леоніда Глібова : https://www.youtube.com/watch?v=9aiEv0DiPsk

Повправляйтесь у виразному читанні інших акровіршів і спробуйте їх розгадати.

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Тема: Нове життя старим речам .

— Сьогодні на уроці ми поговоримо про непотрібні речі. Чи можна дати їм друге життя?

 Пропоную вашій увазі ідеї:

 







 

Таким чином можемо отримати зовсім нову річ. А ви не бажаєте спробувати?

Успіхів і фантазії!!!

12 КВІТНЯ

Доброго ранку! Починаємо працювати дистанційно. Нагадую про зустріч о 10.00

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 Тема: Збережемо довкілля.

Ми дуже багато говорили на уроках про збереження довкілля. Нагадай основні правила за відеоматеріалом: https://www.youtube.com/watch?v=IuJ_IPnhFaE

Опрацюй с.119 підручника.

ЗАПАМ’ЯТАЙ!!! Говорити і знати, це одна справа, а дотримуватись – інша. Проаналізуй свої дії у природі і вироби для себе правила, яких ти будеш дотримуватись, щоб не шкодити довкіллю.

МАТЕМАТИКА

 Тема: Постановка задачі оцінки кількості розрядів у значенні частки.

Сьогодні працюємо над повторенням і вивченням нового матеріалу.

Усний рахунок: 

 4056 : 507

2128 : 304

2403 : 801

2408 : 602

2040 : 408

4218 : 703

7224 : 903   

 Відкриваємо зошит і записуємо дату, класна робота, каліграфічну хвилинку – 12 21 12 21 12 21  і т.д.

До зустрічі виконайте в зошиті № 90 на повторення письмового множення, № 95 і пригадайте , як визначати кількість розрядів у частці і ділити письмово, а також подумайте над задачею 94.

Розглянемо новий матеріал під час зустрічі в Zoom.

Працюємо над рівняннями № 93 на повторення письмово в зошиті.

Під час роботи в zoom опрацювали №81, 82, 83, 85. Останній №85 треба записати в зошит і виконати завдання. 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Cистематизація дій під час перевірки орфограм слабкої позиції звука в особових закінченнях. Постфікс –ся.

В зошитах записуємо число, класна робота.

1.      Каліграфічна хвилинка:

 


Запиши буквосполучення і словникові слова каліграфічно. 

Працюємо над повторенням матеріалу в зошиті:

2.     Спиши слова, встав пропущені букви:

Абр…кос, ап…льсин, ап…тит, б…нзин, б…тон, в…лос…пед, вогн…ще, во…зал, гор…зонт, гр….міти, д…путат, д…ц…метр, д…ректор, т…атр, пр...з…дент, к…шеня.

Розглянемо новий матеріал під час зустрічі в Zoom.

3.     Після зустрічі запиши вправу 31 і виконай вправу 32 письмово в зошиті, користуючись алгоритмом написання слова без помилок.

МИСТЕЦТВО

Тема: Малюю космос.

12 квітня – Всесвітній День авіації і космонавтики. Чим пам’ятний цей день? Пропоную переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=sV1l07hrXRM

Переглянь відео і доповни свої знання про Сонячну систему:https://www.youtube.com/watch?v=vIwt0I4XZnI

Спробуйте створити свій власний космічний простір за допомогою акварельних фарб: https://www.youtube.com/watch?v=FNeH4sMlrJo

або можете намалювати гуашшю: https://www.youtube.com/watch?v=uJ3PQlTMWPk

Успіхів у роботі і натхнення!























 

 



 


6 комментариев: