Шановні батьки!
Подібну інформацію я отримала на свій E-mail, але, можливо, вона стане корисною і для Вас. Будь ласка:
Англійська у віршиках та пісеньках — подарунок від журналу «Джміль»
Дітям подобається слухати вірші, адже у кожному з них завжди живе неповторна мелодія, яку можна проспівати й протанцювати. А ще дитячі віршики веселі, вони добре запам’ятовуються, і їхній бадьорий ритм довго звучить у думках. Тому і вчитися за допомогою поезій легко й захопливо. Сьогодні Джмелик пропонує вашим малятам для розваги і навчання англійські потішки та пісеньки, а також віршований словничок.
Англійські потішки Англійські традиційні забавлянки та їх переклад українською
з ілюстраціями, які допомагають зрозуміти зміст
з ілюстраціями, які допомагають зрозуміти зміст
Добірка допоможе педагогу мотивувати дітей до нової діяльності. Використання рухів, що імітують описані у тексті потішок дії персонажів, є своєрідною мнемонічною технікою, що допомагає дітям вивчити їх напам’ять. Таким чином діти сприймають текст не окремими словами, а цілими фразами, які надалі зможуть використовувати в активному мовленні.
Гумористичні віршики створюють приємну і доброзичливу атмосферу заняття, допомагають зацікавити малят, вивчити та закріпити з ними значення англійських слів, дати уявлення про культурну спадщину іншої країни.
Веселий словничок Віршований англійський словничок
Молодшим школярам ще важко під час вивчення іноземної мови користуватися словниками. Віршовані словнички з яскравими ілюстраціями — чудовий засіб, що допоможе весело і дотепно розкрити малятам значення англійських слів, зацікавити їх вивченням мови, поліпшити настрій дітей. Добірка дасть можливість провести час весело і з користю, поєднавши кілька видів діяльності — вивчення іноземної мови, наспівування віршиків, танець.
Станьте учасниками інтернет-спільнот журналу “Джміль” (у соцмережахFaceBook і Google+), і ви не лише першими дізнаватиметеся про всі новинки видання, а й отримаєте змогу спілкуватися з небайдужими колегами у зручний для вас час.Завжди з вами
редакція журналу
«Учитель початкової школи»
«Учитель початкової школи»
| Тел.: | (044) 486-91-14 | 
| (099) 376-35-36 | |
| Факс: | (044) 486-13-32 | 
| E-mail: | uchitel@dvsvit.com.ua | 
Питання оцінювання виявилось дуже актуальним на батьківськіх зборах, але існують критерії оцінювання, які визначають рівень знань Вашої дитини. Всі діти з задоволенням отримують оцінки високого рівня, а я з радістю їх готова ставити. Але... Оцінка - це результат системної і продуктивної роботи на уроці і одним із складових його є увага і мотивація навчальної діяльності. Останні дослідження шкільного психолога виявили мотивоване навчання більшої частини класу. А от з увагою є проблеми. Нестійка увага є характерною для учнів молодшого шкільного віку. Нерідко через недолік уваги дитині важко вчитися в школі. Учень не чує і не бачить того, що він повинен засвоїти і запам'ятати. Ця невирішена проблема може заважати і в старших класах, адже обсяг інформації, яку треба опрацювати,  з кожним роком збільшується. Основними властивостями уваги є:
- концентрація - уміння зосередитися на потрібному об'єкті;
 - обсяг уваги - здатність одночасно сприймати і утримувати у свідомості декілька об'єктів. При гарному обсязі уваги дитина легше робить операції порівняння, аналізу, узагальнення і класифікації;
 - стійкість - одночасна увага до двох і більше об'єктів при одночасному виконанні дій з ними чи спостереження за ними;
 - перемикання - це переміщення уваги з одного об'єкта на інший через постановку нового завдання.
 
Увага - це не раз і назавжди дана якість. Увагу можна і потрібно розвивати! Молодшому школяру це зробити дуже важко і необхідно допомогти
навчитися керувати своєю увагою. І головними помічниками дитині можуть стати
мама й тато.
Шановні батьки! Ваші діти подорослішали і ми спробуємо вперше відпочити разом - поїхати на екскурсію. Поїздку ми плануємо на 26 вересня у с. Озера (між м.Олександрія та м.Світловодськ) до приватного зоопарку. Якщо вдома Ви приймаєте рішення, що даєте дозвіл на поїздку, то 17 вересня Ваша дитина це підтверджує і потрапляє до списку. Обговоріть, будь ласка, це питання і остаточно визначіться.
Ефективним засобом розвитку уваги й інших пізнавальних
процесів особистості молодшого школяра є ігри й ігрові вправи, опис яких можна знайти на у літературі, в інтернеті тощо, головне - бажання . Я пропоную декілька зовсім простих прийомів, які можна використовувати щодня в будь-який вільний і "невільний" час, достатньо лише знаходитись поряд з дитиною в одному просторі.
Гра « Не зіб'юся».
1. По сигналу гравець починає рахунок до 30. Числа, що містять 3
або діляться на 3, називати не можна. Замість того щоб їх називати,  гравець. наприклад, підстрибує. Уважний гравець не вимовив заборонене число й вчасно
підстрибне. Умови гри можна міняти, наприклад, не можна називати числа, що
містять цифру 5 або замість стрибків говорити слово»гоп» і т. п.
Ігрова вправа "Самий уважний"
На будь-яких друкованих текстах (старі
газети, журнали).
- Закресліть першу букву кожного слова в заданому тексті (1 хв.).
- Закресліть тільки букву «а» у тексті лінією в одному напрямку (1
хв).
Закресліть дві букви «а», «в» у кожному слові лініями в різних
напрямках (2 хв.).
Ігрова вправа «ХТО УВАЖНИЙ?».
- Під час слухання будь-якого літературного твору (казка, вірш) крім того, щоб зрозуміти про що йдеться ще й підрахувати  кількість, наприклад, слів зі звуком «л» і т.д.
 Звичайно, за день, два, тиждень, результати не будуть вражаючими, але, безперечно, покращать увагу Вашої дитини, дадуть зразок нових ігор, в які вона виявить бажання пограти з іншими на перерві чи на прогулянці, а в результаті за певний час ми спільними зусиллями досягнемо очікуваного результату. То ж успіхів Вам і любімо своїх  шибеників!
Шановні батьки! Ваші діти подорослішали і ми спробуємо вперше відпочити разом - поїхати на екскурсію. Поїздку ми плануємо на 26 вересня у с. Озера (між м.Олександрія та м.Світловодськ) до приватного зоопарку. Якщо вдома Ви приймаєте рішення, що даєте дозвіл на поїздку, то 17 вересня Ваша дитина це підтверджує і потрапляє до списку. Обговоріть, будь ласка, це питання і остаточно визначіться.
Вітаю Вас з початком навчального року. Ще на одну сходинку Ваші діти стануть дорослішими і розумнішими. Вам миру, здоров'я, терпіння і добробуту у сім'ях.
З 1 вересня ми починаємо навчання за орієнтовним розкладом, який вміщений на сторінку "Учням". Якщо будуть зміни, то фіксувати їх ми будемо у щоденниках. 
З 2-го класу з метою кращого оволодіння знаннями з української мови, клас ділиться на групи.
І група:
     1. 
 | 
  
Алєксєєнко Анна
   
 | 
 
2. 
 | 
  
Барабаш Ярослав
   
 | 
 
3. 
 | 
  
Бузінова
  Валерія  
 | 
 
4. 
 | 
  
Бутенко Дмитро  
 | 
 
5. 
 | 
  
Вілігін
  Олександр  
 | 
 
6. 
 | 
  
Волощук Антон  
 | 
 
7. 
 | 
  
Гарькава Дар’я  
 | 
 
8. 
 | 
  
Даценко Олег  
 | 
 
9. 
 | 
  
Дідюк Софія 
 | 
 
10. 
 | 
  
Іщенко Тимур  
 | 
 
11. 
 | 
  
Карпушин
  Святослав  
 | 
 
12. 
 | 
  
Катеринич
  Віталій  
 | 
 
13. 
 | 
  
Козир Дмитро  
 | 
 
14. 
 | 
  
Лиса Антоніна  
 | 
 
15. 
 | 
  
Луньова Мар’яна 
 | 
 
16. 
 | 
  
Мойсейченко
  Марко  
 | 
 
     1. 
 | 
  
Ольхов Богдан  
 | 
 
2. 
 | 
  
Поздняков
  Ростислав  
 | 
 
3. 
 | 
  
Розумкова Арина
   
 | 
 
4. 
 | 
  
Савченко Максим
   
 | 
 
5. 
 | 
  
Спориш Іванна  
 | 
 
6. 
 | 
  
Стрельчик
  Георгій  
 | 
 
7. 
 | 
  
Сущенко Тимофій 
 | 
 
8. 
 | 
  
Трокаль Назар  
 | 
 
9. 
 | 
  
Удовіченко
  Софія  
 | 
 
10. 
 | 
  
Хмелюк Марія  
 | 
 
11. 
 | 
  
Цеховлес Ірина  
 | 
 
12. 
 | 
  
Чередніченко
  Сергій  
 | 
 
13. 
 | 
  
Чумакова Дарія  
 | 
 
14. 
 | 
  
Швець Марко  
 | 
 
15. 
 | 
  
Шмідт Денис  
 | 
 
16. 
 | 
  
Юрах Марія  
 | 
 
У всіх учнів по 5 уроків щодня, але учні І групи приходять на 8 годин на перший урок і закінчують навчання після 5-го уроку, а учні другої групи приходять на другий урок на 8.50 і закінчують навчання після 6-го уроку.
Орієнтовно 23 вересня - батьківські збори.
Шановні батьки!
Наш клас працює за програмою, яку розроблено на основі психолого-педагогічної теорії розвивального навчання Д.Б.Ельконіна та В.В.Давидова.
На кінець першого класу з української мови діти повинні вміти:
- читати вголос незнайомий нескладний невеликий за обсягом текст цілими словами, дотримуючись орфоепічних норм, логічного наголосу та відповідної інтонації у темпі 20-30 слів за хвилину;
 - розуміти зміст прочитаного;
 - записує під диктовку окремі слова та речення (до 5 слів), а також нескладний за змістом і синтаксичною структурою текст (20-30 слів), у якому написання слів відповідає вимові;
 - записує з великої букви імена, прізвища людей, клички тварин, назви міст, сіл, річок;
 - оформлює на письмі питання, повідомлення та окличні речення;
 - переносить слова за правилами переносу.
 
З математики:
- лічить предмети;
 - розуміє сутність дій додавання і івіднімання;
 - додає і віднімає за допомогою числової прямої натуральні одноцифрові числа у межах 10;
 - знає і використовує склад чисел від 1 до 9;
 - знає й використовує: закони додавання (переставний, сполучний); властивість віднімання суми від числа; порядок виконання арифметичних дій у числових виразах, у тому числі, з дужками;
 - визначає наступне й попереднє числа до якогось натурального одноцифрового числа;
 - називає компоненти дії додавання;
 - розуміє взаємозв'язок дій додавання і віднімання, знаходить невідомий компонент дій додавання і віднімання;
 - розв'язує за допомогою схем рівняння та складає їх за даними схемами;
 - моделює умову задачі за допомогою схеми та розв'язує їх.
 
********************************************************************************
Шановні батьки!     
Навичка читання – це запорука успішного навчання в
школі. Будь – яка навичка формується в результаті систематичного відпрацювання.
Тому звертаю Вашу увагу на необхідність читання щодня. Відповідно рівню Вашої
дитини, Вам необхідно читати додаткову цікаву для неї літературу. Це можуть
бути твори Всеволода Нестайка «Пригоди в Лісовій школі», а можливо твори
письменників – сучасників: Леся Вороніна «Таємниця пурпурової планети»,  Сашко Дерманський «Король буків, або Таємниця Смарагдової
Книги», можливо це буде енциклопедична література та ін.   За будь – якими книжками Ви можете
звернутися до дитячої бібліотеки ім.Гайдара. Але Ви на канікулах заводите
читацький щоденник. Це звичайний зошит або великий блокнот в якому сторінки
розкреслюєте на колонки.
Наприклад:
№ п/п 
 | 
  
Автор книги 
 | 
  
Назва книги 
 | 
  
Головні герої 
 | 
  
Кількість сторінок 
 | 
 
1. 
 | 
  
Українські народні казки 
 | 
  
«Коло-бок»  
 | 
  
Колобок, Зайчик, Ведмідь, Лиска 
 | 
  
5 ст. 
 | 
 
Заповнюючи ці сторінки після читання книг, діти повторять і вивчені букви.
За бажанням можна на сторінках цього щоденника виконати малюнок.
З математики усно повторювати склад числа в межах
10.
Комментариев нет:
Отправить комментарий