Батькам

Шановні батьки!
Подібну інформацію я отримала на свій E-mail, але, можливо, вона стане корисною і для Вас. Будь ласка:
Англійська у віршиках та пісеньках — подарунок від журналу «Джміль»
Дітям подобається слухати вірші, адже у кожному з них завжди живе неповторна мелодія, яку можна проспівати й протанцювати. А ще дитячі віршики веселі, вони добре запам’ятовуються, і їхній бадьорий ритм довго звучить у думках. Тому і вчитися за допомогою поезій легко й захопливо. Сьогодні Джмелик пропонує вашим малятам для розваги і навчання англійські потішки та пісеньки, а також віршований словничок.
Англійські потішки Англійські традиційні забавлянки та їх переклад українською
з ілюстраціями, які допомагають зрозуміти зміст
Добірка допоможе педагогу мотивувати дітей до нової діяльності. Використання рухів, що імітують описані у тексті потішок дії персонажів, є своєрідною мнемонічною технікою, що допомагає дітям вивчити їх напам’ять. Таким чином діти сприймають текст не окремими словами, а цілими фразами, які надалі зможуть використовувати в активному мовленні.
Гумористичні віршики створюють приємну і доброзичливу атмосферу заняття, допомагають зацікавити малят, вивчити та закріпити з ними значення англійських слів, дати уявлення про культурну спадщину іншої країни.
Веселий словничок Віршований англійський словничок
Молодшим школярам ще важко під час вивчення іноземної мови користуватися словниками. Віршовані словнички з яскравими ілюстраціями — чудовий засіб, що допоможе весело і дотепно розкрити малятам значення англійських слів, зацікавити їх вивченням мови, поліпшити настрій дітей. Добірка дасть можливість провести час весело і з користю, поєднавши кілька видів діяльності — вивчення іноземної мови, наспівування віршиків, танець.
Станьте учасниками інтернет-спільнот журналу “Джміль” (у соцмережахFaceBook і Google+), і ви не лише першими дізнаватиметеся про всі новинки видання, а й отримаєте змогу спілкуватися з небайдужими колегами у зручний для вас час.
Завжди з вами
редакція журналу
«Учитель початкової школи»
Тел.:(044) 486-91-14
(099) 376-35-36
Факс:(044) 486-13-32
E-mail:uchitel@dvsvit.com.ua

Шановні батьки! 
Питання оцінювання виявилось дуже актуальним на батьківськіх зборах, але існують критерії оцінювання, які визначають рівень знань Вашої дитини. Всі діти з задоволенням отримують оцінки високого рівня, а я з радістю їх готова ставити. Але... Оцінка - це результат системної і продуктивної роботи на уроці і одним із складових його є увага і мотивація навчальної діяльності. Останні дослідження шкільного психолога виявили мотивоване навчання більшої частини класу. А от з увагою є проблеми. Нестійка увага є характерною для учнів молодшого шкільного віку. Нерідко через недолік уваги дитині важко вчитися в школі. Учень не чує і не бачить того, що він повинен засвоїти і запам'ятати. Ця невирішена проблема може заважати і в старших класах, адже обсяг інформації, яку треба опрацювати,  з кожним роком збільшується. Основними властивостями уваги є:
  • концентрація - уміння зосередитися на потрібному об'єкті;
  • обсяг уваги - здатність одночасно сприймати і утримувати у свідомості декілька об'єктів. При гарному обсязі уваги дитина легше робить операції порівняння, аналізу, узагальнення і класифікації;
  • стійкість - одночасна увага до двох і більше об'єктів при одночасному виконанні дій з ними чи спостереження за ними;
  • перемикання - це переміщення уваги з одного об'єкта на інший через постановку нового завдання.
Завдання вчителя - зміна видів навчальної діяльності з метою її утримання. Але це на уроках. Процес формування уваги неможливо обмежити лише урочним часом, тож сподіваюсь на Вашу підтримку і поза межами школи. Обов'язково проаналізуйте кожну отриману оцінку і спробуйте визначити причини того, чому вона небажана, що завадило,  або навпаки, що допомогло. 
Увага - це не раз і назавжди дана якість. Увагу можна і потрібно розвивати! Молодшому школяру це зробити дуже важко і необхідно допомогти навчитися керувати своєю увагою. І головними помічниками дитині можуть стати мама й тато.
Ефективним засобом розвитку уваги й інших пізнавальних процесів особистості молодшого школяра є ігри й ігрові вправи, опис яких можна знайти на у літературі, в інтернеті тощо, головне - бажання . Я пропоную декілька зовсім простих прийомів, які можна використовувати щодня в будь-який вільний і "невільний" час, достатньо лише знаходитись поряд з дитиною в одному просторі.

Гра « Не зіб'юся».
1. По сигналу гравець починає рахунок до 30. Числа, що містять 3 або діляться на 3, називати не можна. Замість того щоб їх називати,  гравець. наприклад, підстрибує. Уважний гравець не вимовив заборонене число й вчасно підстрибне. Умови гри можна міняти, наприклад, не можна називати числа, що містять цифру 5 або замість стрибків говорити слово»гоп» і т. п.

Ігрова вправа "Самий уважний"
На будь-яких друкованих текстах (старі газети, журнали).
- Закресліть першу букву кожного слова в заданому тексті (1 хв.).
- Закресліть тільки букву «а» у тексті лінією в одному напрямку (1 хв).
Закресліть дві букви «а», «в» у кожному слові лініями в різних напрямках (2 хв.).

Ігрова вправа «ХТО УВАЖНИЙ?».
- Під час слухання будь-якого літературного твору (казка, вірш) крім того, щоб зрозуміти про що йдеться ще й підрахувати  кількість, наприклад, слів зі звуком «л» і т.д.

 Звичайно, за день, два, тиждень, результати не будуть вражаючими, але, безперечно, покращать увагу Вашої дитини, дадуть зразок нових ігор, в які вона виявить бажання пограти з іншими на перерві чи на прогулянці, а в результаті за певний час ми спільними зусиллями досягнемо очікуваного результату. То ж успіхів Вам і любімо своїх  шибеників!


Шановні батьки! Ваші діти подорослішали і ми спробуємо вперше відпочити разом - поїхати на екскурсію. Поїздку ми плануємо на 26 вересня у с. Озера (між м.Олександрія та м.Світловодськ) до приватного зоопарку. Якщо вдома Ви приймаєте рішення, що даєте дозвіл на поїздку, то 17 вересня Ваша дитина це підтверджує і потрапляє до списку. Обговоріть, будь ласка, це питання і остаточно визначіться.


Шановні батьки!
Вітаю Вас з початком навчального року. Ще на одну сходинку Ваші діти стануть дорослішими і розумнішими. Вам миру, здоров'я, терпіння і добробуту у сім'ях.
З 1 вересня ми починаємо навчання за орієнтовним розкладом, який вміщений на сторінку "Учням". Якщо будуть зміни, то фіксувати їх ми будемо у щоденниках. 
З 2-го класу з метою кращого оволодіння знаннями з української мови, клас ділиться на групи.

І група:

     1.
Алєксєєнко Анна
2.
Барабаш Ярослав
3.
Бузінова Валерія
4.
Бутенко Дмитро
5.
Вілігін Олександр
6.
Волощук Антон
7.
Гарькава Дар’я
8.
Даценко Олег
9.
Дідюк Софія
10.
Іщенко Тимур
11.
Карпушин Святослав
12.
Катеринич Віталій
13.
Козир Дмитро
14.
Лиса Антоніна
15.
Луньова Мар’яна
16.
Мойсейченко Марко

ІІ група:

     1.
Ольхов Богдан
2.
Поздняков Ростислав
3.
Розумкова Арина
4.
Савченко Максим
5.
Спориш Іванна
6.
Стрельчик Георгій
7.
Сущенко Тимофій
8.
Трокаль Назар
9.
Удовіченко Софія
10.
Хмелюк Марія
11.
Цеховлес Ірина
12.
Чередніченко Сергій
13.
Чумакова Дарія
14.
Швець Марко
15.
Шмідт Денис
16.
Юрах Марія

У всіх учнів по 5 уроків щодня, але учні І групи приходять на 8 годин на перший урок і закінчують навчання після 5-го уроку, а учні другої групи приходять на другий урок на 8.50 і закінчують навчання після 6-го уроку.

Орієнтовно 23 вересня - батьківські збори.

                                                                      Шановні батьки!
Наш клас працює за програмою, яку розроблено на основі психолого-педагогічної теорії розвивального навчання Д.Б.Ельконіна та В.В.Давидова.
На кінець першого класу з української мови діти повинні вміти:
  • читати вголос незнайомий нескладний невеликий за обсягом текст цілими словами, дотримуючись орфоепічних норм, логічного наголосу та відповідної інтонації у темпі 20-30 слів за хвилину;
  • розуміти зміст прочитаного;
  • записує під диктовку окремі слова та речення (до 5 слів), а також нескладний за змістом і синтаксичною структурою текст (20-30 слів), у якому написання слів відповідає вимові;
  • записує з великої букви імена, прізвища людей, клички тварин, назви міст, сіл, річок;
  • оформлює на письмі питання, повідомлення та окличні речення;
  • переносить слова за правилами переносу.
З математики:
  • лічить предмети;
  • розуміє сутність дій додавання і івіднімання;
  • додає і віднімає за допомогою числової прямої натуральні одноцифрові числа у межах 10;
  • знає і використовує склад чисел від 1 до 9;
  • знає й використовує: закони додавання (переставний, сполучний); властивість віднімання суми від числа; порядок виконання арифметичних дій у числових виразах, у тому числі, з дужками;
  • визначає наступне й попереднє числа до якогось натурального одноцифрового числа;
  • називає компоненти дії додавання;
  • розуміє взаємозв'язок дій додавання і віднімання, знаходить невідомий компонент дій додавання і віднімання;
  • розв'язує  за допомогою схем рівняння та складає їх за даними схемами;
  • моделює умову задачі за допомогою схеми та розв'язує їх.
********************************************************************************

Шановні батьки!    
Навичка читання – це запорука успішного навчання в школі. Будь – яка навичка формується в результаті систематичного відпрацювання. Тому звертаю Вашу увагу на необхідність читання щодня. Відповідно рівню Вашої дитини, Вам необхідно читати додаткову цікаву для неї літературу. Це можуть бути твори Всеволода Нестайка «Пригоди в Лісовій школі», а можливо твори письменників – сучасників: Леся Вороніна «Таємниця пурпурової планети»,  Сашко Дерманський «Король буків, або Таємниця Смарагдової Книги», можливо це буде енциклопедична література та ін.   За будь – якими книжками Ви можете звернутися до дитячої бібліотеки ім.Гайдара. Але Ви на канікулах заводите читацький щоденник. Це звичайний зошит або великий блокнот в якому сторінки розкреслюєте на колонки.
Наприклад:
№ п/п
Автор книги
Назва книги
Головні герої
Кількість сторінок
1.
Українські народні казки
«Коло-бок»
Колобок, Зайчик, Ведмідь, Лиска
5 ст.
Заповнюючи ці сторінки після читання книг, діти повторять і вивчені букви. За бажанням можна на сторінках цього щоденника виконати малюнок.

З математики усно повторювати склад числа в межах 10.





Комментариев нет:

Отправить комментарий